Tuesday, May 5, 2009

busy time.... lalala kerja la....

elow... lamanya ndak update blog ne... huhuhu mau 2 mggu udh... neway aku jarang dah on9.... aku dah start keja wa... tu pasal la lama ndak update.... keja ku ndak la bz sgt... tp klu udah dtg time dia memang ribut jg jdnya... hehehe... ne pun baru ja kena sambung line intenet dalam opis... so boleh la aku on9 ari2.... tu pun lau teda bosss.... hua3... really2 boring wa kurang keja mau d buat.... sal jawatan yg aku pegang ne aku pun ndak pasti dan masih ndak percaya bos leh ofer aku ne jawatan... huhu... kira mencabar gak la... kira aku ne pembantu peribadi dia... (setiausaha sulit pengarah) huhu tgok ja nama jawatan kecut perut aku mendengar... adoi.... hope so aku dapat buat keja ne. doakan jak aku k.... chow....

No comments:

Post a Comment